Известие

Collapse
No announcement yet.

Вчера си челосах колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Бате Боби, колата я видях разглобена с опънати гредички, грундирани и боядисани. Абсолютно точно напаснати. Наистина има нещо като луфт, но идва от самата броня - абсолютно равномерен е все едно е заводски (не ясно от какво се получи). Иначе важните и водещи луфтове между капака и калниците са перфектни. И което е още по-важно вече мога да си отварям капака сам

    За халогените най-вероятно е реле наистина.

    Имам нов проблем обаче. Перката на радиатора не арбайтен. Чува се жужене от ел. моторчето, перката се върти на ръка, т.е. не е блокирала. Някакви идеи или ще се сменяме.
    Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
    Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
    Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
    Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

    Comment


    • #32
      Предполагам четките са заминали.Моторчето е капсуловано и много кофти се разглобява.На старата ми Алфа го потроших докато го разпилея и така го закитих към чарковете за вторични.Такова ли е?
      Attached Files
      164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

      Comment


      • #33
        0898 33 28 29 имам един останал стар радиатор (с теч) с перка ела да ти ги дам може да ти свършат работа
        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
        BMW e39 facelift

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
          Предполагам четките са заминали.Моторчето е капсуловано и много кофти се разглобява.На старата ми Алфа го потроших докато го разпилея и така го закитих към чарковете за вторични.Такова ли е?
          За тази перка иде реч, лошото е, че имат някакви разлики със захващането към радиатора. За съжаление сега съм грипозен и не мога да се занимавам с нея. Ще почака да се оправя.
          Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
          Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
          Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
          Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

          Comment


          • #35
            Мерси за бързата реакция за перката. Оказа се датчика на радиатора. Днес сложих датчик 68-82 градуса (два вида са) и колицата заспа. Вече си държи около 70 градуса, а не както преди.

            Обаче друг проблем - не можем да намерим релето на халогените. Някой да знае кое е? А и бушона кой е?

            Иначе вече съм на ход днес даже смених и кабелите на свещите, измих я и съм истински капитан
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment

            Working...
            X